Subject: Teabe küsimine
From: "Annika Aun" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Aug 2025 09:37:53 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Ametnik koostas  juulikuus volikogu eelnõule seletuskirja ja see läheb
septembrikuu volikokku, augustikuu omasse ei läinud, kuna sellega ei
saanud edasi minna. Dokumendiregistris oli üleval volikogu otsuse eelnõu,
mis ei ole avalik. Volikogu liige on selle kuidagi kätte saanud ja nüüd
levitab seda Facebooki gruppides. Dokument ei ole mõeldud avalikkusele
enne vastusvõtmist. Kas selline tegevus on aktsepteeritav ja seadusega
kooskõlas?

Lugupidamisega

VÄIKE-MAARJA VALLAVALITSUS

Annika Aun

vallasekretäri abi

329 5750,  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Pikk 7, 46202 Väike-Maarja

329 5750,  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
<http://www.v-maarja.ee/> www.v-maarja.ee